|
|
Diskuse - Tip na posílení imunity?
Označit jako oblíbenou diskusi
Označit si diskusi jako svou oblíbenou a dostávat upozornění na nové příspěvky můžete až po přihlášení.
|
1.7.2010 11:32
Helena
Zhruba před rokem jsme začali chodit do školky a od té doby se léčíme každou chvíli s rýmou, s kašlem, nebo i s horečkou. Zajímalo by mě, jak tomu předcházet. Co dávat na posílení imunity? Chtěla bych jít přírodní cestou a né žádnou chemií. Poraďte?
|
|
6.7.2010 08:02
carme
Na to lze doporučit jíst hodně ovoce a zeleniny. Jestli máte možnost tak ze zahrádky.
|
|
7.7.2010 12:27
Martin
Je pravda, že v dnešní době mnoho dětí zápasí s imunitním problémem. Proč tomu tak je, to je na dlouhou diskusi, ale odpověď zase není tak složitá. Každopádně jíst hodně ovoce a zeleniny je jistě dobrá věc a určitě nejlépe v době, kdy má svou sezonu, protože v zimě dostanete zeleninu v podstatě jen z dovozu a hlavně vypěstovanou na hydroponiích. A to fakt do sebe nic moc dobrého nedostanete.
ALE !!!! Bohužel v dnešní době obsahuje ovoce a hlavně zelenina až o 70% méně vitamínu C a vápníku, než před 30ti lety. Prostě je to tak. Půda už nění schopná dodávat tyto látky v potřebném množství. Proto velmi doporučuji neředěný gel Aloe Vera. Tedy kromě jiného. možná se tomu někdo bude smát a kritizovat, že jde zase jen o obchod a peníze. Ale tak to prostě je, za zdraví se platilo vždycky a platit bude. Upřímně řečeno, když někdo investuje své peníze do svého zdraví, bude si ho víc vážit a bude také plnit podmínky používání přírodních produktů. To všechno píši z vlastní zkušenosti. Můj velmi dobrý kamarád, se kterým se známe přes 20 let, začal používat 90% Aloe Vera Gel na pití ( ale POZOR - čistý gel, ne šťávu) a během několika měsíců se mu podařilo zlikvidovat alergii a astma, které ho trápili 25 let. Sám byl překvapen, ale možnosti prostě jsou. Je jen potřeba vyslechnout informace a chtít pro sebe něco udělat. Všechny vás zdraví Martin.
|
|
12.7.2010 10:47
Katka
Dobrý den,
na dlouhodobé posílení imunity doporučuji OK Alfu plus a OK Omegu plus. Zkušenosti hovoří za vše. Jedná se o 100% přírodní doplňky stravy, užívá se 1 čajová lžička denně, mohou děti i dospělí, 100% bez nežádoucích vedlejších účinků.
IMUNITA SE ZLEPŠILA!
Synovec Petr (7 let) navštěvoval 2 třídu ZŠ a měl velmi oslabenou imunitu - za 1. pololetí zameškal 210 hodin. Po seznámení se společností OKG začal dennne užívat 1 lžičku OK Alfa+ a OK Omega+. Díky výrobkům OKG jeho imunita zesílila natolik, že ve 2. pololetí zameškakl pouze 2 hodiny! Nyní je mu 10 let a je stále zdráv.
Šárka V.
Pokud potřebujete více informací, napište mi, ráda Vám vše vysvětlím, poradím :-)
Katka
|
12.7.2010 11:43
6sense
Nemůžu si pomoci, ale na přípravky jaký je od Katky, tak jsem nevěřící Tomáš a tvrdohlavý beran... Já tedy při příznacích, že by na mě chtělo něco vlézt, automaticky přecházim na co nejvíce procent maso a nejlíp bůček, aby z toho ještě teklo sádlo, mňam :). Pak ještě opravdu nechápu ty vitamínový bomby, který mě akorát ještě víc sundaj...
|
12.7.2010 12:59
Dita
Ano, ano paní Katko, všeci jsme si to už přečetli OK Omegu plus a Alfa plus je to ten nejlepší přírodní přípravek na všechno. Já osobně bych téměř tisícovku za tento přípravek nedala, je to předražený a někdo si chce namastit opět kapsu. Pokud někdo chce nakupovat tyto přípravky, určitě se dají sehnat levněji a věřím , že účinkově poslouží stejně.
Na posílení imunity doporučuji jíst kysané zelí, to má dostatek vitamínu C, a pít kozí mléko. Ale dokáži si představit, že bude obtížné to do něho dostat. Proto jako lepší variantu dělejte vitamínové misky (citrusy, oříšky, banán, jablko), nebo čekankový salát s jablky, oříšky, polité trochou čokolády. Nebo dát ovoce do pudingu. Tvaroh s žitným chlebem a pažitkou,.... a podobně.
|
12.7.2010 14:20
Jirka
Doufám že to není něco podobného jako Omega 3 od Naturamed to je totiž kolosální podvod, 80letá sousedka se nechala zblbnout a potom se jich nemohla zbavit.
|
|
14.7.2010 22:43
Libuse K.
Souhlasim s tim ze neuskodi hooodne zeleniny a ovoce. Ja davam teda detem pravidelne taky multivitaminy. A kdyz uz musim sahnout po nejakem doplnku, tak volim Preventan Junior, ten davam dceri na posileni imunity v dobe viroz.
|
|
15.7.2010 07:57
Helena
Nevím zda je dobré dávat dětem do 6 let multivitamíny v šumivých tabletách. Navíc jsem na trhu nenašla žádný, aby neobsahovali chemická barviva. Preventan Junior se dá zakoupit v lékárně? To je sirup?
Ovoce a zeleninu určitě zařadím více do jídelníčku, tím nic nezkazím.
|
|
20.7.2010 11:31
Kateřina Malá
bylinkové čaje pro děti a pro dospělé slivovice :)
|
|
20.7.2010 12:07
Ilona
dobrý den,
mám dceru, (3 roky) a taky jsme každou chvíli nemocný a téměř každý měsíc ulehneme. Dříve když jsme byli doma, nebyla téměř nemocná, tak nevím, co s tím, a jak s tím bojovat.
|
20.7.2010 12:22
Jirka
Na to jste dala málo informací, možná není zvyklá na bakterie ve školce,otužování,taky změna jídla může být problém,já mám potíže z éčky celý život.
|
20.7.2010 12:54
Jirka
Zapoměl jsem na pyly,nevhodný nábytek a lůžkoviny a pokud je ta školka na špatném místě, tak třeba i horší ovzduší. Ještě bych přidal šikanu, nebolí ji bříško když má jít do školky? Jeden malej grázlík dokáže nadělat pěknou paseku.
|
|
21.7.2010 14:15
Lenka
Nám se velmi osvěčil Pleuramax - beta glukan. Manžel i děti trpěli poruchami imunity. Manžel měl "trvale" chřipkové stavy. Po třech týdněch se jeho stav hodně zlepšil.
|
|
21.7.2010 15:09
Hana
na posílení imunity je dobrý rakytník, dá se z něho koupit celá řada produktů
|
|
23.7.2010 13:06
Ilona
Pane Jiří, bříško jí určitě nebolí, alespoň jsem si ničeho nevšimla a neztěžuje si, zřejmě to chytne od ostatních dětí, sestřenky dcerka, má podobný problém, my jsme nemocný o něco častěji, zkusím přidat do jídelníčku více vitamínu, četla jsem o rakytníku a tak nějaké výrobky z něj koupím .
|
|
24.7.2010 07:46
renata
špenát a rybí tuk je pro organismus přínosný, obsahuje řadu vitamínů a minerálních látek,
|
|
26.8.2010 14:38
Jana
Zdravím, ale také se přikláním k OK Alfa, dcerka byla pořád nemocná a co bere Alfu, tak má pokoj. Je to moje zkušenost, samozřejmě každý má jiný názor, ale já na Alfu nedám dopustit. V případě zájmu ráda poradím, písněte mi na jana.bojcukova@seznam.cz
|
|
11.9.2010 14:23
Kika
Imunita je vecne tema, zvlast v rodine detmi:o) Ja mam pozitivni zkusenosti s multivitaminy, echinaceou, celou radou preventan, zazvorem a laktobacily. Kazdy ma ten svuj recept:o)
|
|
11.9.2010 14:28
Libuse K.
K dotazu pani Heleny: co se multivitaminu tyce tak davam detem multivitaminy specialne pro deti - je jich cela rada, Martanci, Laktobacilky atd. A Preventan Junior jsou cucaci pastilky pro deti od 3 let. Podporuji imunitu v dobe zvysene potreby, my je treba nasadili ted po nestovicich. Baleni na mesic stoji kolem 100 Kc coz si myslim je docela prijatelna cena.
|
|
12.9.2010 08:04
gg
paní Libuše a dívala jste se na složení takových marťánků, nevím zda se složení nezměnilo, ale obsahovali barviva např. E 110, to je opravdu pro děti to nejlepší. Chápu, že je to velice pohodlné, vzít pilulku, než vymýšlet a kuchtit nějakou zdravou alternativu pro děti.
|
|
14.9.2010 21:15
Libise K.
gg: samozrejme ze jsem se na slozeni divala. Zadne barvivo E10 tam neni. Nevnucuju nikomu ani martanky, ani preventan, kazdeho volba - zijeme ve svobodne zemi:o) jen jsem se zapojila do diskuze a nabidla sve zkusenosti. Podotykam ze se u nas nestravujeme ve fast foodech, varim detem pokud mozno zdrave a ovoce/zeleninu nabizim pres cely den. Jen proste nejsem odpurcem doplku stravy a mam s nimi dobre zkusenosti.
|
|
26.9.2010 18:49
Vlastička
Na imunitu doporučuji, pokud máte možnost nasbírat černý bez bezinkový sirup, budete potřebovat asi 30 velkých květů černého bezu na 2 l vody, pak asi 1 kg cukru i méně a 100 g kyseliny citronové, černý bez vyluhujeme ve vodě asi 24 hodin, přecedíme, přidáme cukr, povaříme a až to vychladne přidáme kyselinu citronovou, dáme do skleniček a uchováme někde v šeru nebo ve tmě. Podáváme do čaje pár lžiček.
|
|
30.9.2010 17:57
jitka
na posílení imunity tohle
http://chlorellamrmia.blogspot.com/
|
30.9.2010 21:50
JARDA
Co se týče imunity tak si myslím že jeden nápoj nestačí . Ale je to souhrn mnoha věcí od sportu přes stravu až k prevenci a hlavně nic nepřehánět. MŮJ MULTÁK NÁPOJ PRO SYNOVCE : Uvařím bylino ovocný čaj nechám vychladnout přidám med a vymačkám Šťávu z ovoce např. 1 citron , 2 pomeranče , 2 jablka. Jsou jim 3 roky a moc jim to chutná
A mám jistotu že tam nejsou žádná éčka.
|
|
8.10.2010 20:33
marky27
Já zkouším zelené potraviny (řasa chlorella pyrenoidosa a šťáva ze zeleného ječmene). Jím je přes měsíc a cítím se skvěle!!
|
|
11.10.2010 12:12
Rena
Takových, jako paní Libuše, je totiž spousta, "Vždyť jsou to přece vitamíny pro děti, tam NEMŮŽE být nic špatného!" Maminky a tatínkové , čtěte pozorně, co svým dětem dáváte, v takových vitamínech pro děti, téměř všech, je řada umělých sladidel (ne jedno!, třeba 5,) umělá barviva, o kterých se dnes spíše ví, než spekuluje, že způsobují různé poruchy a hyperaktivity. Kromě toho tam bývají pochopitelně i konzervanty. Trochu mi ten postoj připomíná moji bláhovou kamaráku, jejíž malé děti byly děnně viděny s Jupíkem u pusy: "Vždyť je to přece pro děti..." Tak se trošku vzbuďme, odpovědnost je na nás, ne na farmac.průmyslu, tomu o vaše zdraví nejde!
|
|
11.10.2010 13:27
market
Musím s Vámi naprosto souhlasit Rena. Stále si, ale nedokážu odpovědět, na otázku proč právě potraviny určené zejména pro děti obsahují takový chemický koktejl? O co těm výrobcům jako jde?
|
|
12.10.2010 08:12
hanka
Dobrý den,na zlepšení imunity a celkově pročištění oranismu je dobrá chlorella,my ji bereme celá rodina a vřela ji mohu doporučit,kdyžtak si nejdříve něco na čtěte
|
|
15.10.2010 09:28
renata
Marťánci obsahují sladidlo acesulfam K, to je jako by jste dávala vlastním dítěti jed na krysy,
|
16.10.2010 19:09
HighGrader
Na posílení imunity a i proti alergiím se osvědčilo Kolostrum z krávy, nejlépe od někoho kdo ji chová. Jinak je kolostrum dost drahé a těžko dostupné.
|
|
18.1.2011 16:36
magdalena
Důležité je hodně pohybu,otužování, pravidelná a dobře vyvážená strava. Takhle to doma praktikujeme a téměř s žádnou nemocí se nepotkáme. Jinak na posílení imunity je dobrý Wobenzym.
|
|
15.2.2011 09:04
Jana
Samozřejmě, že základ je pestrá a kvalitní strava. Málokdo si však s čistým svědomím může říci, že to má. Co je v dnešních potravinách, hlavně v ovoci a zelenině bylo popsáno už výše.Proto se užívají DOPLŇKY STRAVY, které tělo od negativního čistí a zároveň doplňují vitaminy, minerály, stopové prvky,...Za kvalitní, čistě přírodní peněz nelituji. Vím o čem píši. Já i má vnoučata jsme měli velké problémy. Zamyslete se, co může být kvalitního za pár korun ? Lékárny jsou plné různých dopňků. Atesty u nich pouze deklarují, že neobsahují karcinogeny a pod.Přitom obsahují barviva a další.Všimli jste si někdy, kolik lidí je vážně nemocných, kolik je rakoviny a dalších civilizačních nemocí.Těm se má předcházet právě užíváním kvalitních doplňků, až vypukne nemoc, je pozdě.
|
15.2.2011 09:48
6sense
:D Furt ty doplňky stravy, kdyby člověk jedl co má, tak je nepotřebuje. Có nepotřebuje, spíš je jich většina škodlivá, stačí si třeba na wiki přečíst o betakarotenu...
|
15.2.2011 10:30
6sense
Jinak ještě k tomu rezepsanému, že je dnes spousty civilizačních chorob a nemocných lidí.
Nedávno jsem četl zajímavý článek:
http://www.osel.cz/index.php?clanek=5542
kde je napsáno:
"Pokud by se ale s naší civilizací stalo něco strašlivého a nastávající matky by opět běžně hladověly, situace by se naprosto obrátila a majitelky líných kopií genu GIP by mohly radostně slavit."
Po tomto článku ... a teď jak je to s vitamínama... není jich také trochu moc? nepije se moc? Když několik generací zpět jsem čech, tak co asi tělo řiká na exotické ovoce, mořské živočichy, ... ?
Posílená imunita je pro mě jen reklamní pojem...
|
17.2.2011 09:25
Markéta
HighGrader, nevíte, prosím, jak užívat mlezivo - chováme krávy. Mám dvojčata (4,5 roku) a více jak rok trpí rýmou nebo spíše zduřenými nosními mandlemi. Díky.
|
|
17.2.2011 12:42
Milada
Dobrý den, nevím sice, jak používat mlezivo od kraviček, ale znám přípravek COLOSTRUM, což je výtažek z mleziva krav a to v období dvanácti hodin po porodu. Tento přípravek je určen právě na vámi popisované problémy.
|
|
20.2.2011 15:21
Iveta
Z vlastni zkusenosti a ze zkusenosti svych kamaradek muzu vrele doporucit ciste prirodni doplnek stravy Pinky, kde jsou vitaminy a mineraly na enzymech z bylin. Kamosce to doporucila jeji detska doktorka, ktera je nastesti tak rozumna, ze necpe detem hned atb a chemicke srajdy, ale snazi se vse nejdrive resit homeopatiky a hlavne maminkam poradit jak nemocem predchazet. Bohuzel takovych doktorek je malo :( Nam Pinky posililo imunitu a hlavne pomohlo nasi 16 mes. dcerce vyresit atopicky ekzem, ktery ji trapil od narozeni a nikdo nam s nim nepomohl. Doktori resi jen pricinu a ne dusledek, coz je zrovna treba u takoveho atopu dost problem. Tam vam daji s uplnym klidem pro rocni dite kortikoidni masticku. Ale to jsem trochu odbocila.
Jinak samozrejme je zakladem zdrava strava, ale jak uz tu nekdo zminoval, nedelejme si iluze, ze v te zelenine co nakoupime v supermarketu je vic vitaminu nez dusicnanu. Si predstavte, co vsechno musi byt v takovym jablku, kdyz do nej ani cerv nevleze... A samozrejme, ze zdravi neco stoji. Zajimavy je, ze spousta lidi si dokaze pujcit penize treba na dovolenou nebo na vanocni darky, ale na zdravi si nepujci nikdo. pritom co je dulezitejsi...? Je to spis o tom, jake ma kdo priority. Bohuzel zdravi jsme dostali zadarmo a tak si ho, tak jako vsech veci co jsme dostali zadarmo, nevazime a zacneme ho resit az kdyz je pozde :( Takze komu na svem zdravi zalezi a chce se dozvedet vic informaci, at klidne pisne na rysiv@atlas.cz, rada vam pomuzu zrovna tak, jak pomohla kamaradka mne.
|
|
20.2.2011 15:23
Iveta
Oprava: samozrejme jsem chtela napsat, ze doktori resi dusledek a ne pricinu nemoci.
|
10.3.2011 17:48
happy.lenulka@
na posílení imunity doporučuji extrakt z hlívy ústřičné. Je to sice dražší, ale fakt účinné. Každý den 1/2 lžičky do 2 dcl vody a efekt se dostaví do 30ti dnů :-) kromě toho je i skvělá na jakékoliv trávicí obtíže a na kožní nemoci
|
|
15.3.2011 12:56
Marie
Podívejte se na stránky http://produktyxyngular.webnode.cz/
Jsou to přírodní produkty které mám vyzkoušené a jsou vynikající
|
16.3.2011 21:54
lola.x@
Mě osobně dost pomáhá každý ráno na lačno dvě lžičky jablečnýho octa rozmíchané ve vlažné vodě...za celou zimu jsem nebyla ani jednou nemocná a to kolem mě v práci postupně všichni upadali na nemocenskou a mě se vše vyhnulo...teď jsem začala užívat chlorellu, tak jsem zvědavá, co to provede :-), ale slyšela jsem na ni samou chválu...
|
|
19.3.2011 13:46
Toman
Základem je vyčistit organismus, dodat potřebné vitamíny a minerály a zharmonizovat organismus. A to jak na fyzické tak na psychické i duchovní úrovni. Každý jsme jiný a na každého působí něco jiného. Jedno je však jisté, chcete-li být zdraví, musíte se o sebe starat, dokud jste zdraví a nemoc berte jako "dar", protože vám ukazuje, že děláte v životě něco špatně. Kdo to pochopí a začne hledat příčiny, má šanci se skutečně uzdravit.
============ Poznámka webmastera:
Vložený odkaz smazán z důvodu reklamy
|
|
20.3.2011 13:42
AlMa
Na posílení imunity se přikláním spíš k přirozené stravě-každodenní dostatečné množství čerstvé nebo jen lehce tepelně upravené zeleniny,čerstvé ovoce,kde je přirozený zdroj vitamínů a minerálů,celozrnné výrobky,rýže natural,houby-osvědčená je hlíva ústřičná-posiluje imunitu a jsou z ní výborná jídla,bylinkové čaje,čerstvé bylinky,dál pak semínka,mořské řasy,rybí maso,občas drůbeží,libové hovězí nebo vepřové.Rozumné otužování a každodenní pohyb,cvičení.
Osobně syntetickým farmaceutickým různým doplňkům nevěřím,je to jen národ oblbovací farmaceutický byznys...
Ono se stačí zamyslet,co jíme a pijeme a co všechno tělu dopřáváme...a pak třeba přijdeme na to,proč mají děti i dospělí různé alergie a ekzémy,trávicí potíže...
Je mi jasné,že se všemu úplně nevyhneme,ale dá se žít zdravěji.Nechci tady kázat,i já jsem si k tomu musela dojít po zkušenostech...
A ještě souhlasím s lolou.x a jejím názorem na jablečný ocet,užívám ho taky už dlouho-účinkuje prokazatelně na rozdíl od farmaceutického placeba.
|
21.3.2011 09:40
happy.lenulka@
jen k tomu jablečnému octu. myslíte si že je potřeba dávat už takle dost překyseleným organismům další ocet???
|
|
21.3.2011 17:31
Jitka
Ocet,ačkoliv je kyselý, působí v těle zásaditě. Stejně jako citrony.
|
|
21.3.2011 17:33
AlMa
Pro happy.lenulku...
Právě naopak-jablečný ocet působí proti překyselení žaludku,nadměrné tvorbě žaludečních šťav a pálení žáhy.I když je kyselé chuti,v organismu má zásaditou reakci.Je totiž jediným octem,který v našem těle kyselou reakci nevyvolává.
Měl by se užívat vždy nalačno a s odstupem doby, např.při užívání léků a jídla samotného(minimálně půl hodiny).
Ocet užívám dlouhodobě a překyselení nepociťuji žádné.:-)
|
|
21.3.2011 20:03
darina
Ja jsem spokojena s wobenzymem. Mam pomerne velke problemy a od te doby, co o uzivam, je mi lepe. zni to jako pekny kyc, ale bohuzel nevim, jak rici to jinak.
|
|
22.3.2011 00:34
AlMa
Celkově mě štve,jak už tady bylo taky napsáno,kolik peněz utratíme za různé léky,které ve většině případech účinné nejsou a mají i vedlejší negativní účinky.Přitom o dost snazší by bylo,kdyby lékaři projevili zájem zkoumat u pacienta příčinu onemocnění,hledat cesty k vyléčení problému,kdyby si chtěli najít čas na pacienta,pohovořili s ním.V reálu je to tak,že doktoři léčí důsledky nemocí a nezajímají se o jejich příčiny.Ve finále to dopadne tak,že je nemoc předepsanými léky potlačená a za čas se objeví znova a často i ve zhoršené formě.Fandím moudré čínské medicíně,která příčiny nemocí zkoumá a úspěšně je léčí do vymizení problémů.Ono by ale u nás muselo dojít k rozumné a radikální reformě ve zdravotnictví-od shora dolů a ve způsobech léčení ...Když se tak nad vším zamyslím a čtu tady různé články o léčbě,co komu pomáhá a nepomáhá, kolik
peněz zbytečně vyhodíme za něco,co nezabírá a jak nákupem dalších rádoby léčivých prostředků
podporujeme farmaceutický byznys-obchod se zdravím,tak je mi z toho docela smutno a nanic...
|
|
30.9.2011 18:20
Klára
Možností, jak posílit imunitu je spousta. Někdy ale trvá i několik let, než si člověk najde svůj způsob, který jeho tělo přijímá. Já jsem takhle dospěla k wobenzymu
|
|
31.10.2011 17:50
Petra
Wobenzym je sice drahý, ale účinný. Také si ho nemohu vynachválit. Setkala jsem se s názory, že to funguje na bázi placebo efektu, ale tomu nevěřím. Proč by enzymy neměly příznivě ovlivňovat naše tělo, když je v těle máme normálně přítomny.
|
|
7.11.2011 19:02
Danah
Ztotožňuji se s názorem AIMy: vše se dá zvládnout správnou stravou. Je to naše pohonná hmota:když natankuju špatnou, motor prostě vynechává, zlobí a nejede. Budu- li se pro posílení imunity vyhýbat cukru a sladkostem, neudělám chybu. Moji synovci zásadně onemocní vleklou virózou před vánoci:jejich maminka totiž peče skvělé cukroví- takže ho pojídají celé dny.:-)) Staršímu jsem to vysvětlila, když po 14 dnech marodění nebylo žádné zlepšení: nejez sladké, a uvidíš, jak se ti bude fajn dýchat a budeš se lepšit. A také ano. Je to tak jednoduché, že se to byznysmanům s léky a různým na ně navázaným podnikatelským subjektům nebude vůbec líbit.
|
|
8.12.2011 15:10
Sylvie
Čas od času zápasím s virózou a mohu zde doporučit lék na nachlazení, který účinně zabírá ve stádiu, kdy se vám to již rozjede. Zázvorový čaj! Nastrouhat čerstvý zázvor, přelít vroucí vodou, nechat chvíli louhovat, pak scedit a doplnit medem a citrónem dle chuti. Hodně to pálí, takže pro žlučníky nic moc, ale pít ho 3x denně a zkrátí se vám doba léčení nachlazení na minimum. Perfektně to likviduje rýmu a již po třech dnech jsem se cítila dobře.
|
|
9.12.2011 09:45
FoX
Viem, že ste tu asi väčšina smrteľní odporcovia diabolských farmaceutických korporácií a nimi skorumpovanej medicíny a lekárov, ale čo tak navštíviť imunoalergológa?
Ja som býval od detstva pravidelne chorý, hlavne na strednej som mával zápaly dýchacích ciest prakticky každý mesiac (vtedy mi ale 250 vymeškaných hodín za polrok vôbec nevadilo :D ). Až konečne raz mojej obvodnej lekárke, počas zvažovania či mi nenechať vybrať mandle, napadlo poslať ma na imunoalergológiu... tam mi vzali krv, spravili odborné vyšetrenie, testy... a asi rok som bral lieky na podporu imunity.
Od vtedy som chorý miesto 12 krát do roka tak 2x s tým, že to vždy za pár dní rozchodím. Antibiotiká, ktorými som sa celé detstvo ládoval, som odvtedy nepotreboval (len raz mi to nejako nešlo rozchodiť, tak som nakoniec šiel k doktorke, tá mi vzala krv a zistila, že antibiotiká nepotrebujem, lebo mám v krvi protilátky - akurát mi odporúčala kúpiť sprej do hrdla, aby mi to prešlo rýchlejšie)...
Aj keď to niektorím ľuďom nezapadá do ich životnej filozofie, klasická medicína má svoje opodstatnenie a vždy je dobré navštíviť a konzultovať odborníka...
Ešte mi nedá aspoň všeobecne nereagovať na niektoré časti diskusie:
add Čínska medicína>
Tá je minimálne z polovice založená na poverách, ako v podstate celá homeopatika; teda, aspoň ja osobne neverím, že prášok z roha Nosorožca jávskeho (mimochodom, len nedávno vo Vietname zabili pytliaci posledného jedinca žijúceho vo voľnej prírode)lieči rakovinu -_-
"Bylinky" sú iná vec, priaznivé účinky veľkého množstva rastlín nijak nepopieram, ale u nich ide primárne o podporu, nie o samotnú liečbu. Určite sú lepšia prevencia ako "marťankovia" a u miernych akútnych zdravotných ťažkostí je nepochybne pozitívne, ak sa s nimi môže človek s prírodnou pomocou vysporiadať sám a bez "chémie", ale u závažnejších či chronických problémov nevidím rozdiel medzi spoliehaním sa na "zázračné bylinky", "zázračné prášky zo zubov tigra", alebo "zázračné kamene" či "talizmany"...
Ak sa v nejakej rastline objaví účinná látka, jej čistá koncentrovaná forma sa použije v klasických liekoch. Samozrejme až po rigoróznom výskume a testovaní. Napríklad taký penicilín je produkt plesne, aspirín zas pôvodne pochádza z kôry vŕby...
Čo sa týka rôznych zaručených prípravkov z reklám... Ak mi to neodporučí lekár odborník (ktorému dôverujem, že sa akurát nevrátil z "konferencie" v luxusnom horskom hoteli sponzorovanej firmou zhodou okolností distribujúcou daný prípravok), mám k nim podobný postoj ako k homeopatikám... možno ešte menší, keďže sa distribútor z "nejakého dôvodu" rozhodol intenzívne investovať do reklamy...
Každopádne, placebo efekt je pre mňa veľmi fascinujúca vec... Ľudské telo je jednoducho úžasné a, napriek nikdy nekončiacej snahe o porozumenie, stále v mnohom záhadou :)
|
9.12.2011 10:47
Danah
FoX: Zdravím! Také reaguji: 1) Smrtelní odpůrci- to jsou silná slova. Ale pokud ano, pramení to hlavně ze zkušenosti. 2)Homeopatie a tradiční čínská medicína jsou dvě úplně rozdílné věci.3)Co je špatného na tom, když se jedná o podporu a ne o léčbu? Vtip celé východní medicíny je ten, že v těle nic nepřestavuje a nepřemisťuje, pouze podpoří tělo, aby si pomohlo samo, což je navíc to nejlepší a nejpřirozenější.
|
9.12.2011 10:49
karča
2,5 leté dceři dávám od narození lactobacilky, střídám Multi-sanostol sirup, Colostrum. Nemocná nebývá, ATB ještě neměla. Je velmi špatný jedlík, takže moc ovoce, zeleniny ani jiného jídla do ní nedostanu. Colostrum se dá od určité firmy pořídit i levněji, v capslích, které vysypávám.
|
9.12.2011 10:52
karča
Výborným zdrojem vitamínu C jsou tzv. citronové rozinky: balíček rozinek spaříme vodou a zalijeme šťávou ze 2 vymačkaných citrónů a necháme nasát, pak konzumujeme. Zbylou šťávou ochucuji čaj s medem.
|
7.1.2012 17:32
aiduska.hr@
velmi dobré zkušenosti na imunitu mám s mumiem,ale musí to být to pravé kyrgizské,celý lonský rok jsme nikdo z naší rodiny neměli ani rýmu
|
|
10.1.2012 09:56
Danah
Já nedám dopustit na česnečku s majoránkou a vajíčkem. :-))Neměla jsem rýmu snad 20 let. Se divím, že to ještě existuje, protože soudím podle sebe. :-D Když cítím,že na mě možná vzdáleně něco jako viróza leze, nasadím disciplínu v jídle a hotovo.
|
|
10.1.2012 13:34
Michaela
spirulina a chlorella :)
|
|
21.1.2012 21:52
Jozef
Väcsina deti, co zacne navstevovat kolektivne zariadenia prejde obdobim castejsich ochoreni, pokial si nevytvori imunitu na patogeny, s ktorymi sa stretne v novom prostredi. Ochorenia by som neriesil okamzite antibiotikami, ale radsej klasickymi "babickinmi" receptami ako: potne kury, vyhrievanie, pokoj na lozku, atd. Na nadchu (rymu) je velmi ucinne vyhrievat nosne dutiny( na panvici nahriat sol, zabalit do kapesnika a prilozit na celo, hned nad nosom, to iste je mozne spravit s lanovou kasou), inhalovat, pripadne potriet pod nosom nejakou eterickou mastickou na zlepsenie dychania, dbat na pravidelne vysmrkavanie hlienov. Na kasel je vynikajuce horuci kupel noh v slanej vode, najlepsie s morskou solou, aspon 20 minut, stale prilievat horucu vodu az do hranice znesitelnosti, nohy musia byt vyhriate a cervene, hned osusit a sup do postele. Toto je aj vynikajuca prevencia, ked clovek pride domov premrznuty, najmä nohy, hned to spravit, neodsuvat to na neskor. Umyt hrudnik a chrbat teplou vodou osusit a natriet obe strany hrudneho kosa eterickou mastou (eukalyptus...) Na anginu a vsetky zapaly hrdla rozzut a cmulat cesnak, vynikajuco zabera pri problemoch s prehltanim (toto asi male decko bude odmietat, chuti to strasne).
Co sa tyka posilnenia imunity:
strava: vela zivej potraviny - ovocie a zelenina, uprednostnovat sortiment dopestovany v strednej europe - starocia sa nasa genetika a imunitny system prisposoboval potravinam v tejto oblasti , vsetko to exoticke ovocie je boomom poslednych desatroci - proste nie sme na to vybaveni - uprednostnit domace bioprodukty. Jest sezonne produkty tak ako postupne dozrievaju, je v nich vsetko potrebne pre nas a pre dane rocne obdobie. Vela semienok, orechov, bylinnych cajov. Doobedu uprednostnovat ovocie, popoludni zeleninu. Dodrziavat pravidelny casovy rezim zivotospravy, po 20.00 zaludok ma byt prazdny, aj traviace organy potrebuju odpocinok (vid. organove hodiny). V den novu a splnu zaradit len cisto ovocny a zeleninovy den, ziadne mliecne a mäsove produkty a cely den pit zihlavovy caj (dospelym odporucam hladovku a dva dni pred tym len zeleninu a ovocie). Zabezpecit decku bezstresove prostredie, prejavit mu lasku a pozornost, musi mat pocit bezpecia. Vela pohybu na cerstvom vzduchu, aj v zlom pocasi aspon na tu polhodinu. Kludne zaradit do jedalnicka aj mäso a mliecne produkty pokial ich dieta neodmieta. Mlieko odporucam kozie, ak je problem tak aj kravske , ale nepasterizovane z mliecnych automatov - prosim neprevarat, pit surove ak ma chut, ak nechce, nenutit. Neodporucam trvanlive, homogenizovane a vsetky tie mlieku podobne sracky z obchodov, co ani po tyzdni neskysnu na kysle mlieko, ale doslova zhniju. Z mäsovych vyrobkov kvalitnu sunku, ved nemusi byt kazdy den, vyvaroval by som sa trvanlivych salam a inych mäs. vyrobkov, ktore väcsinou chutia kyslo, co su tak prechemizovane. Vela zeleninovych polievok a vyvarov. Zeleninove salaty dochucovat aj olejom - olivovy panensky, alebo tekvicovy - vynikajuca chut a protiparaziticke ucinky - tuky su potrebne na vstrebanie vitaminov rozpustnych v tukoch (ADEK).
Na posilnenie imunity: autoshiatsu - strecink a masaz meridianov, sprchovanie zakoncit chladnejsou az studenou vodou, potom pokozku do ruzova vydrhnut frote rucnikom. Od malicka zacat hravou formou cvicit s dietatom Pät tibetanov.
Vhodne pripravky: stoja obycajne viac, ak su 100% prirodne a zbavene vsetkych tazkych kovov a primesi. Mineralie od Ivo Tomana napr.
V chripkovom obdobi preventivne pouzivat aj u deti anionove vlozky od firmy Winalite.
Je toho spusta, neda sa vsetko tu napisat, ale ak ma clovek zaujem nie je problem v dnesnej dobe informacie ziskat: od stravovacich typov (podla krvnych skupin, alfa - omega typy, genetickych vyvojovych linii - zberaci -lovci, atd.
Ale predovsetkym zdravy rozum, pocuvat svoje telo, naucit sa s nim komunikovat, Choroba je väcsinou zufaly vykrik a obrana vasho tela na nespravne zaobchadzanie s nim.
|
25.1.2012 10:13
whoisqi@
Vysadit potraviny,které zahleňují. Především mléčné a cukry.
špatná imunita = zadělaná střeva jídlem nebo tělíčko prosáknuté chemií.
Věř mi, že vím o čem mluvím.
|
25.1.2012 10:18
whoisqi@
To jsou jinak rady co tady čtu :-) že se musím někdy smát. Vše má jen jednu příčinu a to je "jídlo" a chemie v něm. Chemická drogerie,chemické jídlo,vše je prošpikované chemii a ropou.
člověk se samozřejmě všemu nevyhne,ale je potřeba to minimalizovat na minimum
|
29.1.2012 20:20
vercounek
jojo, wobenzym, další obrovskej farmaceutickej podvod!!! Přesně tak, je to jen o jídle a o psychice!!!Mě se osvědčil každé ráno dát si citron vymačkanej do vody s medem a kapkou oleje. Piju to denně už asi rok a půl a nejsem vůbec nemocná.
|
|
21.2.2012 11:59
mirek
Nedá mi to a také přispěji :-) Sám jsem měl podobné problémy. Slabá imunita, hlavně zvyšující se počet zánětlivých onemocnění, začalo to u moč měchýře a pak ledvin, za rok mne můj lékař nebyl schopen vyléčit, sám mi říkal že už si neví rady. Tehdy jsem se rozhodl že to chce změnu, našel jsem si doktora čínské medicíny Mudr Petra Hoffmana. Záněty zcela vymizely, ted po roce vím že to mělo smysl. Navíc imunitu jsem se rozhodl posilovat co nejvíc, zařadil jsem do svého jídelníčku kustovnici, nepražené kakaové boby, semínka chia, fazole adzuki atd. Výsledek je že jsem přežil letošní zimu bez jediné chřipky či rýmy a že sem se dosti pohyboval mezi lidmi co to měli, odolal jsem. pro mě neuvěřitelné, doted jsem měl každý rok několik chřipek. Pro mě skvělá odměna a utvrzení že to má svůj smysl. Pak když člověk vidí ty davy co se hrnou s košíkama ze supráčů, řeknu si že jsem rád že už v tom davu nejsem. :-)
|
21.2.2012 13:54
Danah
Smůla je, že zkušenost je nepřenosná. Mnohokrát tady čtu,a vidím to i v rodinách přátel, jak jeden partner se chová zdravě a jeho drahý protějšek obvykle všechno ignoruje. Tvoří jednotu protikladů. :-))))
|
|
19.3.2012 08:06
čak
nechte si vyhledat "imunita a homocystein"
|
19.3.2012 09:09
vercounek
Mirek: ano, čínská medicína zabírá skvěle. Taky podle ní jedu
|
4.4.2012 07:43
whoisqi@
danah@ "JING - JANG :-)
|
|
13.4.2012 10:17
Kopretina
Účinky různých doplňků stravy nebo potravin budou muset být v budoucnu posouzeny, jinak se nebudou moci užívat na obalech nebo třeba v reklamě...viz. třeba vápník je dobrý na kosti a podobné námi zažité informace. Teda pokud EU schválí novou evropskou legislativu, která je podle mě vůči nám spotřebitelům dost omezující...Holandsko už proti tomuto návrhu vytvořila celoevropskou petici, která je i v češtině...Více informací je tady http://www.sup.nl/petition/ts.php
|
13.4.2012 10:28
Danah
Další z hřebíčků do rakve přirozenému zdraví a Matce Přírodě. Vždyť to víme- musíme se stát pacienty s vygumovanou pamětí a zapomenout na jednoduchou souvislost mezi jídlem a zdravím. Jak říká jeden Angličan (Anglie vynalezla pěstování žampionů): "Lidi jsou jako žampióny: držení ve tmě a krmení hnojem."
|
|
16.4.2012 19:13
zelene potraviny
Já používám preventivně na posílení imunity už několik let chlorellu a zelený ječmen dohromady. Mám s tím velmi dobré zkušenosti a nemohu si to vynachválit. Samozřejmě to nepomáhá jen zlepšit imunitu, ale má do další prospěšné vlastnosti jako navrácení pH z překyseleného do zásaditého prostředí (protože většina nemocí a oslabení iminity vzniká,když máme v těle dlouhodobě kyselé prostředí, které je důsledkem stravy), působí probioticky, detoxikace, zbavují tělo toxických látek a nežádoucích usazenin, podporují hojení zánětů v organismu, zpomalují buněčné stárnutí a mají mnoho dalších pozitivních vlivů.
Můžete navštívit: www.chlorella-jecmen.info, pro více informací.
|
|
10.5.2012 17:35
Milan
Když si přečtu všechny tyto Vaše chvály (každý na něco jiného) tak jsem přesvědčen, že se jedná převážně o oblbování lidí a 90% všech přípravků je k ničemu. A jestli si někdo myslí, že mu užívání nějakého rádoby léku jako doplňku stravy při léčbě pomohlo, mohla to být jen iluze. Organizmus si také mohl poradit sám bez ohledu na lék. Farmaceutické koncerny si nedovolí dát do oběhu nic co opravdu člověku pomůže. Sámy sebe by zlikvidovaly. Dokonce se svou představivostí si dokážu představit jak uplácejí vědecké instituty, aby přibrzdily vývoj kvalitních léků. Za svůj život jsem už slyšel o několika zaručených lécích na rakovinu, HIV/AIDS, chřipku atd.. Nezlobte se za můj pesimizmus.
|
10.5.2012 18:38
Danah
Milane, omlouvám se, že mě oblbla česnečka s majoránkou. :-)))A Karču rozinky s citrónem. :-)))Ale máš pravdu, že z lékárny si toho zdravíčka lidi (i za velký peníz) mnoho nepřinesou. Já tam kupuju pouze peroxid. :-)) O výzkumu rakoviny se jen mlží, je to jen černá díra na peníze, a ještě jsem neviděla seriózní analýzu příčin.
|
14.5.2012 10:32
drahomira.malinka@
Kdyby někdo potřeboval něco na posílení imunity pro miminka, tak nám se skvěle osvědčil Biopron Junior. Zabral úplně parádně, už jsme vůbec nevěděli co zkusit, až toto zabralo.
|
|
15.5.2012 12:48
Viky
Pro posílení imunity funguje pro mě nejlépe ječmen a chlorella, kterou užívám již několik let a doporučuji Všem, co bývají nachlazení nebo mají jakékoliv další problémy. Je to přírodní a dnes je to velmi rozšířené a mnoho lidí na celém světě tyto přípravky užívají pravidelně pro zdraví. http://chlorella-jecmen.blogspot.com/
|
|
15.5.2012 13:31
Jitka
Imunita začíná ve střevě. Mně pomohla pitná rašelina.
|
15.5.2012 14:43
Lucka
Pitná rašelina? To jsem ještě neviděla, já mám rašelinu jen na zahrádce a v polštáři:D
|
|
15.5.2012 18:16
Jitka
Je to produkt firmy Sonnemoor. Rozmíchá se ve vodě a pije 2x denně. Nemá to nijakou příchuť, takže není problém to vypít třeba v džusu. Obsahuje velké množství přírodních stopových prvků a snižuje kyselost. Mně se po ní upravilo trávení, zlepšila pleť a už několik měsíců jsem neměla ani rýmu, ačkoliv kolem mě lidi prskaly.Doporučuji podívat se na recenze na Heureka.cz.
|
|
20.5.2012 08:12
pavla škrlová
zkuste použít bylinný výrobek ok omegaplus a ok alfa plus od firmy okg. někou to opravdu pomáhá.
|
<< vrátit se zpět k přehledu diskusí k tématu Zdraví a nemoci
|