Logo webu zdravá potravina.cz
Zajímá mě, co jím...

Diskuse - Knedlík v krku

Označit jako oblíbenou diskusi

Označit si diskusi jako svou oblíbenou a dostávat upozornění na nové příspěvky můžete až po přihlášení.
2
16.8.2010 18:03 Marie

Mám neustálé nutkání pokašlávat s cílem něco vykašlat, ale zatím bez úspěchu. Už ani nevím jak dlouho to trvá a nemůžu se toho zbavit. Poraďte prosím co s tím? jak s tím bojovat a jak už se konečně toho knedlíku v krku zbavit. Čaj s citrónem moc nezabírá.

0
21.8.2010 20:29 Jiří

Mam presne ten samy problem, pocit neceho v krku a nutkani neco vykaslat, i kdyz bez vysledku......

0
22.8.2010 07:18 Marie

Koupila jsem si černý bez - sirup, uvidíme jestli pomůže. Ve složení je sorban draselný, který skousnu když mi pomůže. Píší tam - pomáhá při chřipce a nachlazení, působí močopudně, pročišťuje organismus.

0
22.8.2010 10:10 Jiří

aby to ciste nebylo jen o psychice, nebylo by to poprve. Psychika je mnohdy horsi nez nemoc samotna...

0
22.8.2010 15:53 Marie

Dnes jsem byla celý den venku, a zatím žádné nutkání kašle. Zřejmě mi trochu pomohlo uvidím večer.

0
Obrázek uživatele
23.8.2010 09:30 newbiebaker@

To jsem měl, když jsem byl malý, okolí o mě mělo starost. U mě to bylo asi kvůli psychice, protože když to po pár letech ustoupilo, pořád se to objevovalo při různých událostech (třeba když jsem potkal rodiče atd.) lol nevíte o tom někdo něco?? google nic.

1
23.8.2010 17:51 baculka

Jo, ten pocit znám, jednu dobu (asi půl roku) jsem také v krku měla něco cosi, takovej pocit něčeho v krku, nevím jak, ale časem to odeznělo, a teď už ničím takovým netrpím, bohužel vám neporadím jak jsem to dokázala sama nevím, prostě to odeznělo samo

0
24.8.2010 11:09 miška

Doporučuji mít nohy v teple, to je základ proti nachlazení, bolesti v krku, a td.

0
Obrázek uživatele
24.9.2010 10:43 Dita

Já s tím také občas bojuji. Začnu jíst citrusy, uvařím si čajík s citrónem a časem to vymizí. Jen potřeba vydržet alespoň týden.

0
Obrázek uživatele
16.10.2010 19:05 HighGrader

Zkuste koloidní stříbro a nějaký zvlhčovač vzduchu, ten pomáhá v zimním období udržovat krční sliznice v obraném stavu.

0
22.11.2010 08:29 karolína

doporučuji mít nohy v teple, teplo od podlahy, byt nepřetápět, a posilovat organismus citrusy

0
27.11.2010 20:07 Jana

já doporučuji posilovat organismus vitamíny z ovoce, a kdo snese jíst několikrát do měsíce syrovou cibuli a nebo hodně nasekaného česneku na chleba.

0
Obrázek uživatele
1.12.2010 19:13 6sense

Ano, nízká vlhkost vzduchu, kupte si vlhkoměr, v akcích sehnatelný digitální s venkovnim teploměrem třeba i za 250 a vygooglit si něco o tom jakou má mít vzduch vlhkost... zvlášť tam, kde se spí. Na léky moc nevěřit. Bojovat s nízkou vhkostí vzduchu pomocí posilování organismu je obcházení příčiny.

0
Obrázek uživatele
2.12.2010 04:54 6sense

PS: Zvlhčovač co vidím nahoře, bohatě nahradí např. sušení prádla, mytí nádobí, vaření. Ale toto vše nenahradí čerstvý vzduch, který stále dýcháním "spalujeme".

0
Obrázek uživatele
2.12.2010 06:26 Jirka

Několik kytiček dokáže zvlhčovač nahradit.

1
2.12.2010 08:20 Marie

Bohužel suchým vzduchem to nebude, jelikož bydlím v domě, kde je trošku opačný problém, míváme orosená okna přes noc. Musím však prozatím zaťukat, protože zatím žádné nutkání nemám.

0
3.12.2010 14:40 Ema

Nevím jestli to patří do téhle diskuze, ale moje babička vždycky dávala na radiátor hrnec s vodou a říkala že to je na všechny neduhy lék. Tak možná by to mohlo pomoct i na ten kašlík :-)

0
16.12.2010 14:58 Lukáš

Zdravím už asi půl roku mám pocit knedlíku v krku. Nekašlu, nemám rýmu, nic, jen ten knedlík. Teď jsem někde četl o rakovině jícnu, tak mě to vyděsilo a po svátcích zajdu ke krčnímu.
Snad to lékař vyloučí.

1
28.12.2010 06:50 kvetinka392

je to problém so štítnou žlazou + alergény

treba jesť menej strumogénnych potravín, a jodidovanú morskú sol a viac sa zamerať nA potraviny obsahujúce jod

0
12.2.2011 14:53 pata

mám popraskane paty

3
10.3.2011 00:16 anna

mam pocit,ze kvetinka392 se priblizila k realite!!!mam odzkouseno vynechavani urcitych potravin a ruzne kombinace -tam dochazi bud ke zmirneni neprijemneho pocitu v hrdle a opacne.Tudiz se priklanim k tezi stitna zlaza se musi hyckat.

1
26.4.2011 12:40 Jana ze Znojma

musím se prídat k diskuzi,protože to jsem měla tak před rokem a jedná se o štítnou žlázu na kterou se ted musím léčit.Tenkráte jsem ten nepříjemný pocit taky těžko chápala proč mám pocit plného krku.Stačí nastydnutí,nebo chybí hormon.pa hodně zdraví..

0
29.4.2011 07:52 Daniela

Tento problém mám asi už tři roky,vyšetření na štítnou žlázu negativní,vyšetření na ORL negativní,krev v pořádku....tak nevím.Je to ale nepříjemné,neustálý pocit knedlíku v krku s nutností vykašlávat.Nevím už ,na koho se obrátit.

0
1.5.2011 11:36 Saša

Zdravím,tento problém mám už půl roku a začlo to asi nervovým původem(hodně práce,stresy).Pořád mě to drží a hlavně po určitém druhu jídla.Pomáhá mi dietka,kyška.Byl jsem na vyšetření žaludku ,jícna-akorát jsem měl podrážděný dvanácterník.Můžu jíst pouze po malých dávkách jídla,pokud sním např. oběd celý i s polívkou vždy to mám.Hodně zdraví.

0
3.5.2011 21:07 Evik

Také mám tento problém,něco jako by mě dusilo,někdy to je lepší.Na oRL nic špatného v krku nevidí,štítná žláza v pořádku.Začla jsem dělat gelové nehty tak si doktoři myslí,že by to mohla být alergie na prach z nehtů,ale vyzkoušela jsem různé prostředky na alergii,zlepšilo se to,ale ne moc

0
26.6.2011 08:10 Marie

Je strašné, jak se člověk sám musí pídit a pídit, aby po dlouhé době možná přišel sám na příčinu. Nikdo hlavně z těch studovaných vám nic neřekne a nezbývá než se do pátrání pustit sama. Příčinou pocitu něčeho v krku by mohly být mléčné výrobky - zahlenění. K doktorovi jsem s tímto problémem nikdy nešla. Vím předem odpověď, předepsání vitamínů, který možná krátkodobě pomůžou, ale problém by mi nevyřešili, jen mi ztenčí peněženku o stokoruny. Jogurty jim téměř denně, máslo a sýry miluji. Nedokáži si tedy moc představit být bez těchto dobrot, proto přemýšlím o nějaké náhradě. Asi nahradím kašemi a místo mléka použiji vodu. Budu také ráda za napsání tipu. Budu vás průběžně informovat, zda problém ustal. Těším se na pocit svobodného nadechnutí, a už žádné nutkání a hleny v krku.

0
29.7.2011 20:26 Olina

Ahoj,také mám tento problém už půl roku,už třikrát jsem byla na krčním protože jsem měla pocitže se udusím a všechno v pořádku.Zašla jsem si na hadičku do žaludku, tam mi zjistili zánět jícnu dali mi léky a ani po nich mi knedlík nezmizel.Tak jsem šla na štítnou žlázu zas mi našli zánět, mám léky a nic.S krčního mi poslali na plicní,musela jsem absolvovat hadičku do plic, to jsem ale nezvládla. nakonec mi doktoři řekli že to je psychického původu. Psychika je horší než náká nemoc.Docela mi ty doktoři už zmáhají když pořád říkají všechno je v pořádku a vy se dobře necítíte.

0
8.8.2011 14:58 Sasa pro Olinu

Psal jsem výše uvedený příspěvek a situace je pořád stéjná.Nemůžu najít ani jídlo,které by mě nedělalo dobře či naopak.Snažím se vyvarovat chladu či naopak teplu a pořád je to stéjné.Tak nevím doktory už jsem zavrhl, zkouším knihu a začínám se stravovat od Antonie Mačingové.Napíšu jestli mě to pomohlo.

1
18.8.2011 23:22 Lukáš.

Zdravím, taky jsem měl s knedlíkem v krku problémy. Často jsem nemohl dýchat, špatně jsem polykal a nedokázal jsem se toho zbavit. Často ten nepříjemný pocit doprovázel pocit chladu a třes celého těla. Ještě teď mě to občas pozlobí, ale asi jsem se s tím naučil bojovat.

Jestliže chodíte po vyšetřeních a nic vám nikde nenajdou a knedlík v krku se objevuje, když jste ve stresu nebo když na ten "knedlík" jen začnete myslet, tak je to na 100% psychický problém.

Když se objeví stresující situace, které se obáváte a objeví se vám právě ten knedlík, tak seberte všechny síly a snažte se to překonat. Uvidíte, že to nebude tak hrozné a nakonec se přestanete strachovat obdobných situací. Jestliže vás to zlobí, ikdyž děláte úplně běžné věci, např. doma uklízíte nebo sledujete televizi, tak běžte dělat takovou činnost, u které se stoprocentně odreagujete, nebudete myslet na nic jiného, než na tu činnost, kterou právě provozujete. U mě takto funguje puštění MP3 přehrávače a poslouchání oblíbené hudby. Začnu si třeba i zpívat a naprosto nemyslím na nic jiného :-)

A snažte se dodržet následující věci!!!
Omezit pití alkoholu (občas nějaké to pivko nebo víno neuškodí, ale nepijte to ve velkém)
Taktéž moc nepijte energické nápoje, kafe apod.
Choďte spát a vstávejte přibližně ve stejnou dobu (krátký spánek o 4-5ti hodinách tento problém dost zhoršuje, ideální je 8-10 hodin)
Naučte se myslet pozitivně - sklenice vody není napůl prázdná, ale napůl plná atd. Možná se vám to zdá jako prkotina, ale taky to pomáhá.
Doufám, že tu smí vkládat odkazy a snad na mě nikdo nebude nadávat, ale mohlo by vám také pomoci přečíst si tento kraťoučký článek :-)

http://www.tetakaterina.cz/133-prvni-kroky-k-duchovnu/26-jak-se-zbavit-negativniho-mysleni.html

A také můžete zkusit meditovat, vyčistit si při tom hlavu, naučit se lépe soustředit atd. Ale to nemám vyzkoušené :-) Na internetu je spousta návodů jak na to.

Budu rád, když vám to pomůže, protože vím, jaký je knedlík v krku mrcha :-) Také mi uděláte radost, když se ozvete s výsledky, jak a co vám pomáhá. Hodně štěstí

0
18.8.2011 23:29 Lukáš.

Ještě jedno doporučení - pravidelně cvičte!!!
Někde jsem četl, že nejlepší cvičení na dobrou náladu je aerobní cvičení, ale já hraji 3x týdně fotbal a 3x týdně si zajdu do posilovny a je mi skvěle :-) Tak ještě jednou přeju hodně štěstí!

0
26.8.2011 11:53 Libor

Lukas ma pravdu, u me se obevuje vzdy, kdyz delam neco nerad. Na dovolene a o vikendu to vzdycky prejde stejne jako kdyz se v praci dari. Jak je stres, mam knedlik ze je mi az na zvraceni. Kratkodobe pomuze se napit vody. Jenom s jednou veci nesouhlasim s Lukasem. Fotbal je na nic, lepsi je ragby:)

0
2.10.2011 20:55 Lenka

Ahoj, souhlas s Lukášem. Mám to samé a i když vím,že je to spíše psychického rázu, dokáže mě to stejně pořádně vykolejit. Momentálně mě to trápí už zase asi 3 neděle a aby se to nepletlo, tak jsem ještě tenhle týden nastydla, takže kašlu, kejchám a beru ATB- zánět nosohltanu. Knedlík v krku je ovšem stále. Jinak asi dobrý nápad hrát fotbal nebo rugby, ale skoro v 50 se na tohle už fakt necítím, takže až doberu antibliotika, vrhnu se na kolečkové brusle nebo kolo:-)

0
Obrázek uživatele
2.10.2011 22:57 Aranka

Moje mamka popisovala tento pocit a kašlání - při pálení žáhy.

0
31.10.2011 08:37 samoléčitelka

Tak teda nevím...Mám obdobný problém už 3 měsíce -knedlík v krku, palčivost a nádech na vykašlání ničeho..Píše se tady hodně o psychické stránce, z čehož mám dojem, že pokud není možné cokoliv ihned identifikovat a popř.léčit, svádí se všechno na psychiku. Tomu se např. já bráním. Copak jste všichni tacoví nerváci a jak se říká: klubíčka nervů? Tomu nevěřím. Starosti a sem tam nějaké problémy měli a mají všichni, kouřilo se vždy a dědečkové a babičky žili a žijí i do 90 let, ranní štamprle nebyla vyjímkou, taktéž odpolední a pár večerních.. Ano, změnil se způsob stravování, a to šíleně. Co myslíte - nechcete zkusit si týden nebo dva vařit brambory ve slupce a když maso, tak jenom vařené a event.zeleninu podušenou? Mě se trochu ulevilo - poslechla jsem radu pána,93 let, který si cigaretku a štaprlku dobré slivovičky v žádném případě nehodlá odepřít,ať už škodí nebo ne...

0
7.11.2011 18:41 Danah

Mám dobrou zkušenost s tím, když jsem přestala jíst mléčné výrobky a vyhýbala se všemu,v čem bylo mléko. Ten úžasný pocit uvolnění už po týdnu stál za to. Za ty odepřené zmrzliny a sladkosti.

0
24.11.2011 08:38 Daniela

Zdravím,
pocit knedlíku v krku mám už asi tři roky.Neustále se pídím,čím by to mohlo být.Byla jsem na všech vyšetřeních.Poslední v Praze ,kde mi dali mastičku do nosu na noc,měla by vyléčit sliznici.Pokud to pak neustoupí,bylo mi řečeno,že to může být od krční páteře,hlavně,když se jezdí na kole a to já jezdím a dost často.Mastičku beru téměř měsíc a zlepšení jsem nezaznamenala.Zkouším i různé bylinné přípravky,čaje,ale také nic.Uvidím,jak dopadnu na kontrole.Podám info.

1
24.11.2011 08:48 lupka

Je to zde už několikrát zmíněno. Zkuste vyřadit z jídelníčku mléčné výrobky, pokud i cítíte malý tlak v uších, někdo má i pískání, je to pravděpodobně způsobeno kravským mlékem. Také jsem hledala důvody, už tři měsíce nejím mléčné výrobky a najednou se mi i lépe dýchá. Cítím se lehčí jako bych nic nevážila.

0
Obrázek uživatele
24.11.2011 10:58 Danah

Iupka: přesně tak to je!! Já odkašlávala jako starý kuřák každé ráno (ač nekuřačka). Pak jsem si vzpomněla na babičku, co říkala o mléku,a zakázala zmrzliny, jogurty a jiné mléčné výrobky, mléko nepiju dávno. A po týdnu jsem byla nový člověk! Žádná "rýma v hlavě", když jsem dala večer hlavu na polštář, žádné odkašlávání a pocit nateklé sliznice v krku. Mléko už dávno není nic prospěšného našemu zdraví.

0
24.11.2011 13:12 Arry

Danah, a copak říkala vaše babička o mléku? Ta moje tedy nic špatného, ostatně má přes 80 a stále se těší poměrně dobrému zdraví, zřejmě mléku navzdory:)

0
Obrázek uživatele
24.11.2011 14:35 Danah

Moje babička říkala, že mléko je někdy potvora. Takže když přišla chřipka nebo jiné zdravotní neduhy, vynechali jsme mléko a mléčné výrobky. Přeji vám i babičce hodně zdraví a hodně sil.

1
Obrázek uživatele
24.11.2011 14:38 ajkap7@

Podobné problémy s hrdlom mala moja dcéra v detstve, dokonca aj pri vyšetrení mala zapálené hrdlo, a preto ju pani doktorka začala liečiť antibiotikami, ktoré nič nevyriešli. Potom som sa od sesternice dozvedela, že aj ona mala podobné problémy a bolo to od zvýšenej sekrécie žalúdočných štiav.Začala som dcére dávať gastrogel(neutralizuje žal. šťavy a problémy sa stratili.
Aj u vás môžu byť podobné problémy s nadmerným vylučovaním žalúdočných štiav ( ak sa vylúčili iné problémy, napr. štítna žľaza) Spúšťačom môžu byť psychické príčiny ale aj potraviny, u každého človeka je to individuálne iná potravina (napr. aj to mlieko)
Doporučovala by som zistiť , ktoré potraviny vyvolávajú tieto pocity a upraviť stravu.Mne napr. mlieko zle nerobí.

1
24.11.2011 15:19 lupka

Arry tady nejde o to zda se má babička čile k světu s mlékem nebo bez, ale o problém s knedlíkem v krku. Jak píše ajkap7 u každého je to individuální, nicméně řada z nás co zde píše uvádí včetně mě - důvod mléko. Pokud vynechání pomůže, proč se bránit (pro Arry, samozřejmě tím netrpí každý - jako např. vaše babička, jen chceme pomoci samoléčitelce)


Danah já to měla horší po prvním týdnu vynechání jsem se pomalu ani nemohla nadechnout, vykašlávání hlenu začalo zhruba až po 14 dnech, dále pocit tlaku v uších, a něčeho si v hlavě. Ještě po měsíci jsem vykašlávala. Teprve po 3 měsíci tlak v uších ustal a dnes se cítím strašně lehce, bez únavy.


0
29.11.2011 20:29 Petra

Zdravím lidičky...tak já s tím bojuji tak třikrát do roka...začalo to, když jsem začla hubnout a vrátilo se to znovu po porodu, když jsem začala brát vlákninu a jablečný ocet s jodem v tabl. Psychického původu to u mě není, štítnou žlázu mám ok, takže ví bůh...držte se, vím že je to nepříjemné...

0
1.12.2011 16:27 Marek

Zdravím všechny samoléčitele.Já se s tím potýkám už přes rok.Nejlepší je jíst 5 krát denně málo,vynechal jsem tvrdý alkohol, zajímavé že mě dělá dobře pivo,ale pouze Plzeň a max. dva kousky.Pak by šla křivka dole.Držte se, hezký den.

0
1.12.2011 19:18 Patrik

Já to mám od minulé soboty. Nejdříve jako by hlen v krku, stále mě to nutilo polykat. Na ORL mi řekla, že to je mírný zánět hrtanu a poslala do lékárny, že mi tam poradí. V pondělí jsem šel k praktické lékařce, která mi pověděla, že to může být od žaludku, před 3 roky mi nalezli afty na dvanáctníku. Úprava jídelníčku, omezení alkoholu. Přestal jsem i kouřit. Je mi 26 let. Teď se k tomu objevil knedlík v krku, což si spíš myslím, že jde o ty nervy z toho hlenu v krku, který ne a ne ven. Takže jsem zvědav jak to bude probíhat. Je skvělé, že to má někdo půl roku a nikdo s tím nic neudělá.

0
11.12.2011 21:37 Katrka

taky porad citim knedlik v krku a kdyz na to myslim strasne spatne se m idycha a myslim si ze se udusim a pak zase nic , citim to v krku jen obcas tak nevim jestli to ma neco spolecneho s psychikou nebo co to bude ale bojim se

0
12.12.2011 13:21 Nicol

Taky mě to trápí už asi 2 měsíce, dr mi udělala vyšetření z krve, krevní obraz dobrý, cukr, cholesterol, ledviny vše ok, jen mírně snížení funkce štítné žlázy, mám se objednat na endokrinologii. Ovšem ted se mi k tomu přidal pocit jako by mi někdo mačkal hrudník z boku a i na prsou. Řekla že to mám z nervů :-o No nevím taky tomu moc nevěřím. Zeptala se mě jestli mi na alergu dělali rendgen plic, když jsem řekla že ne jen spirometrii, tak jen kývla hlavou a neposlala mě tam. Tak zvažuji, že zajdu na alergo ať mi ho udělají tam. Taky jsem dostala léky na vysoký tlak. :-o Jako lidi, nikdy jsem si nemyslela že ve 32 letech budu řešit vysoký tlak. Že by za to mohli moje 3 dětičky :D

0
24.2.2012 16:54 Marie

Ahoj, mám podobné problémy jako Nicol. Knedlík v krku i občasná bolest na prsou. Krevní testy ok, i ORL ok, čeká mě gastroenterologie, ptž má obvodní doktor pocit že by to mohlo být od žaludku. Doufám, že mě to nebude trápit tak dlouho, jak tu někteří píšou :(přeju brzké uzdravení všem.

0
Obrázek uživatele
24.2.2012 17:12 vercounek

vynechat mléčné výrobky, bílou mouku a vyhýbat se éčkům a žádné léky nebudete potřebovat :)

1
24.2.2012 17:17 grutka

Marie, přečtěte si celou diskuzi, aby jste věděla, že vynecháním několika potravin z jídelníčku nemusíte běhat nikam k doktorovi. Pomohlo to jiným, pomůže to určitě i Vám. Mě doktor nepomohl, vědí jenom kolik napsat prášků, vyléčit a poradit změnu jídelníčku se od nich nedozvíš.

0
3.3.2012 21:36 Denisa

Zdravím všechny I já mam zkušenosti s knedlíkem v krku.Já ale vím,že u mě je to stresového puvodu.Nejdřív jsem si myslela,že je to z nějaká nemoc,ale orl nic neukázalo a já i časem zjistila,že to mam jen v období větší psych,a fyz,zátěže.Někdy to tu je někdy je i období klidu,což je fajn.Nezbývá než popřát,vše vydržet,nemyslet na to,přejít to.Jednou to zmizí.A Katrko neboj,nic to neni,neudusíš se.ahojte

0
13.5.2012 12:49 Tatiana

ahoj lidičky,je to hrozne ýe nas je tolik co trpíme tak zvlaštný pocitem naz.knedlikem v krku,aj ja si prošla veškere vyšetřeni a nic,knedlik mam už pul roku a myslim že to je fakt ta psychika,ja o sobe možu říct že sem nervak aj ked je to dost zvlaštní že by nervy neco takeho mohli delat,ale pri je to spasma jicnu to znamena stahovani neboli tik jicnu pri stresových alebo jiných situacich to mi řekli na gastru.Te to fakt hnusny pocit ktorý obtežuje ale asi sa s tým musime naučir žit tak přeju sobe aj vam vela trpezlivosti a hlavne at to už zmizi.

0
14.5.2012 09:23 Pavla

Ahojky všichni, manžel má knedlík v krku už třičtvrtě roku, po čtyřech měsících usilovného běhání po vyšetřeních se našla přechozená mononukleoza.Půl roku bere wobenzym a je to houby platné.Zkoušel kineziologii, různé kapičky z pupenů, čaje a knedlík v krku stále. Jen nás to stálo spoustu peněz.

0
14.5.2012 09:48 Dita

Jen nás to stálo spoutu peněz, obávám se že je to účel. Člověk se hold musí pomalu léčit sám, mě doktoři taky nepomohli až já sama, kdy jsem se sama začala pídit po příčině. Zkuste se zamyslet nad tím co zde už píšou výše. Třeba by ty zkušenosti druhých mohli pomoci. A jak jste na tom s konzumací mléčných výrobků? Mohlo by pomoci i jejich vynechání z jídelníčku.

0
Obrázek uživatele
14.5.2012 11:59 bartson

Zdravim,take to mam,je to v psychice,ta dokaze divy :-) rozhodne na to neberte nejaky pilule, doktor je v tomhle na dve veci,zacit se musi u sebe.

1
Obrázek uživatele
14.5.2012 16:12 Mritamira

Ahoj,pocit knedliku v krku je casty psychologicky problem. Podle tibetske mediciny za to mohou veci, ktery clovek nerika v cas a misto toho je v sobe hromadi (krivdy,ublizeni atd). Muze to byt i priznak zacinajicich potizi se stitnou zlazou. A taky tento problem muze vzniknout, kdyz clovek mnoho a casto pije chlazene napoje (pivo,limonady atd.) a konzumuje veci z lednicky (neohrate). V cinske medicine se tomu rika akumulace a srazeni chladu. Kdyz to shrnu tak odstranit knedlik v krku muze pomoci: zmena stravovacich navyku a vyrikani, toho, co je treba rict v cas. Zpev je taky dobrou pomuckou:o)

0
15.5.2012 20:28 Tatiana


Ahojte,tak co nového,vymyslel nekdo ešte nejaky spusob jak se toho knedlu zbavit?Milá Danielko jak ste na tom vy po tolika letech,mužete prosim napsat?


<< vrátit se zpět k přehledu diskusí k tématu Zdraví a nemoci

Nový příspěvek do diskuse



Text
Jméno  
 
Email nepovinné
Ochrana proti SPAMu napište číslicí kolik je 12 + 8 ?  
 
   
Podpořte nás   Autorská práva a kopírování www.zdravapotravina.cz   |   www.emulgatory.cz   |   www.chemievjidle.cz   |   www.zdraverecepty.cz © 2010 - info@zdravapotravina.cz
Podporuje nás kreslíř a ilustrátor Mirek Vostrý